Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel 11 Sep 2010, 00:55

Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Taal instelling menu Squeezebox 
Auteur Bericht

Bericht Taal instelling menu Squeezebox
Hoe kan ik de taal van het menu op mijn Squeezebox (oud model) vast instellen op Engels? De Squeezebox gebruik ik alleen in het weekeinde en door de weeks trek ik de stekker er uit om energie te sparen. Als ik de stekker er weer insteek is na het opstarten de taalinstelling altijd Nederlands.
In mijn account op mysqueezebox.com heb ik de taal op Engels gezet en telkens als ik inlog is de taal ook Engels, dus hier is het in orde.

Ik vind overigens de wijzigingen die onlangs zijn doorgevoerd in de menus geen verbetering. Ik kon vroeger b.v. bij de favorieten gewoon naar beneden scrollen naar een andere favoriet. Nu moet ik eerst een keer naar links in het menu voordat ik naar beneden kan scrollen.

Ik hoop dat iemand raad weet voor wat betreft de taalinstelling.

met vriendelijke groet,
Bertels

15 Nov 2009, 13:43
Profiel

Bericht 
Inloggen op de webpagina (http://[server]:9000) van de Squeezebox Server en dan bij instellingen (basis) kun je de gewenste taal instellen.

Wilco

17 Nov 2009, 09:10
Profiel

Bericht 
Wilco,
Bedankt voor je antwoord.
Op de SqueezeboxServer heb ik de taal op Engels gezet en dat werkt.
Op het display krijg ik nu de menu's in het Engels als ik naar mijn SqueezeboxServer (pc) schakel.
Als ik echter terugschakel naar SqueezeNetwork om naar internetradio te luisteren springt de taal weer naar Nederlands.
Ik gebruik de Squeezebox hoofdzakelijk als radio en mijn pc staat meestal uit.
Ik zou het prettig vinden als ik ook dan de menu's in het Engels krijg zonder dit telkens handmatig te moeten instellen.

mvg
Bertels

17 Nov 2009, 20:59
Profiel

Bericht Re: Taal instelling menu Squeezebox
Geen idee waarom, maar onlangs kreeg ik bij het opstarten van mijn squeezebox de melding dat ik opnieuw de setup moest doen om verbinding te maken met squeezenetwork. Ik kon nu ook de taal instellen op Engels. Ik heb een draadloze verbinding met internet dus moest ik ook opnieuw de veiligheidscode van 26 karakters invoeren wat een heel gedoe is. Mijn moeite werd echter beloond doordat de taal nu vast op Engels is ingesteld.
Case closed.

Bertels

26 Feb 2010, 22:52
Profiel
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 4 berichten ]