Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel 08 Sep 2010, 00:13

Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Eerste indrukken 
Auteur Bericht

Bericht Eerste indrukken
De NMP-1000 lijkt op het eerste gezicht relatief duur ten op zichte van zijn collega streamers. Maar er zitten wel een aantal belangrijke functies in deze NAS/Streamer. QNAP gebruikers zullen het oude webinterface herkennen als ze de NAS via de computer benaderen. Eenvoudig een firmware updaten vanaf je computer zoals dat bij de QNAP nasjes gaat.

De NAS functies zijn zoals je ze kan verwachten van QNAP. Goed en functioneel. Wel zo prettig! Hij beschikt zelfs over een e-SATA verbinding. De fan is absoluut stiller dan die van de DVICO. De fan is dan ook een slag groter om minder herrie te maken.

Verder een degelijke bouw en de inbouw van een HD is keurig verzorgd. Ik vind hem wel mooi smoelen! Het display aan de voorkant is in tegenstelling tot de andere spelers goed leesbaar. Maar de vraag is wat je er aan hebt.

Aardig is het, dat als je de NMP wilt uitzetten, de vraag komt of ie in NAS modus moet blijven draaien of dat ie echt uit moet.

Het interface is snel en mooi. Leuk is de Apple movietrailer functie, de Flickr implementatie werkt erg intuitief en zeker sneller dan op de NMT's.

Streamen doet ie goed, geen Blu-ray maar wel alle andere smaken. Beeldkwaliteit is goed.

Nu nog maar eens gaan stress-testen!

Bob

05 Okt 2009, 20:20
Profiel WWW

Bericht waarom oude interfase en draait ie ook sabnzbd+
hoezo een oude interface,dus deze draait niet op ajax?draait ie ook sabnzbd+?dit is wel zo belangrijk vind ik,dat de fan stiller is vind ik wel perfekt,die tvix 6500 fan van dvico vond ik best veel lawaai maken,die heb ik net verkocht en ik wou de nmp-1000 op die plek zetten,als die geen sabnzbd+ draait kan ik mijn qnap 119 dus beter nog ff laten staan,hij zou ook een beetje mindere afstandbediening hebben is dat ook zo?

25 Okt 2009, 03:10
Profiel

Bericht 
Zat zelf te twijfelen voor deze speler of de Popcorn Hour C-200.
Ik wil wel graag een blue ray of dvd speler erin zodat nog gewoon blue ray of dvd disc's afgespeelt kunnen worden en gebrande dvd's natuurlijk.
Is dit mogelijk?

10 Nov 2009, 11:43
Profiel
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 3 berichten ]