|
|
Registreren •
FAQ
• Zoeken • Aanmelden
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Streamen vanaf Humax iDHR-5050C
| Auteur |
Bericht |
|
sebastiaan87
|
 Streamen vanaf Humax iDHR-5050C
Ik heb beneden een Humax 5050 staan. Deze zit via utp op het netwerk aangesloten. Nu wil ik op mijn tv boven de bestanden die opgenomen zijn op de humax bekijken. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb een Ps3, Qnap TS-110 NAS, pc, laptop.... Het makkelijkste lijkt mij om het via de Ps3 af te kunnen spelen. Misschien via de NAS? Het probleem is dat de humax alleen via FTP te benaderen is. Is er een mogelijkheid dat ik via die nas of de pc verbinding maak met die ftp, en dan vanaf daar de films kan streamen naar de Ps3?
Ik moet nu eerst het bestand naar mijn pc of laptop kopieren, en die aansluiten op de tv om hem af te kunnen spelen (of dat bestand wat binnen is via Ps3 mediaserver streamen). Het probleem is dat alles opgenomen wordt op hd kwaliteit, dus wilde laatst een film kijken en die was 16gb. het kopieren naar de pc duurde behoorlijk lang(ging maar met 3mb/sec)
Weet iemand een goede oplossing????
|
| 03 Mrt 2010, 16:10 |
|
 |
|
henk50
|
 Re: Streamen vanaf Humax iDHR-5050C
Nee, ik weet geen oplossing, wel 'n alternatief.
Ik heb in de iDHR-5050 interne-sata extern uitgevoerd met de voedings-aansluiting, dus eigenlijk 'n eSata. Als ik snel 'n opname op de NAS wil plaatsen dan kan dat bhv. 'n PC of rechtstreeks via de eSata aanluiting op m'n LG-N2R1, de HDD plaats ik tijdelijk in de Sharkoon (met eSata). Dan is de keus om een 1TB HDD aan te sluiten snel gedaan
Wel moet je daarvoor de garantie-zegel verbreken, dit kan problemen geven!
|
| 06 Mrt 2010, 12:05 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|